Robotų intelektas – važiuoklės pasirinkimas

Robotukas gali turėti riedėjimo, vikšrinę arba žingsniuojančią važiuokles.

Žingsniuojanti iš kart atkrito – laiptais nelaipiosime, paviršius ploksčias o ir rungtis laikui – neprižargaliosi. Lieka ratinė arba vikšrinė.

 

Ratinė – 2 variantai

1 variantas:

1 jegos variklis, sukantis varuomuosius ratus – varomąją ašį.

1 servo variklis, pasisukimo kampui reguliuoti ant valdymo ašies.

Pliusai – greitis. Minusai – gali nespėti sureaguoti į greitį, sunkiai valdosi, apribotas apsisukimo spindulys

2 variantas:

2 (4) jėgos varikliai ant kiekvieno varomojo rato.

Minusų kaip ir nematau – vieni pliusai: greitis, paprastas valdymas, apsisukimas vietoje

Vikšrinė važiuoklė

2 jėgos varikliai ant kiekvieno vikšro

Pliusai – valdymo paprastumas, apsisukimas vietoje, pravažumas, užvažiavimas ant kliūties (nors to Linijos sekimo rungtyje nereikia). Minusai – mažas greitis

Taigi mūsų rungčiai tinkantys tik 2 variantai – vikšrinė ir ratine su 2 jėgos varikliais.

Kadangi robotas bus naudojamas ne tik Linijos sekimo rungtyje ir jo didelis pliusas – pravažumas ir paprastas valdymas – pasirinkta yra vikšrinė važiuoklė

2 komentarai

    Ratai, ratai, rateliukai…

    […] Pagaliau. Išlaukus ilgus 2 mėnesius jie atvažiavo. Rašiau apie važiuoklės pasirinkimą ir tada jau turėjau vikšriukus, o dabar jau turime ir ratukus, reduktorius […]

    Dainius

    Gal būtų plačiau apie važiuokles apie variklius ant varančių ratų

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

*
*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.